Konsultacje Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Galerii Wisła

15 marca w Galerii Wisła w Płocku odbędzie się spotkanie z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów.

 Kampania informacyjna pod hasłem „Bądź świadomym konsumentem – poznaj swoje prawa” związana jest z obchodami Światowego Dnia Konsumenta. W godzinach 15:00 – 17:30 Miejski Rzecznik Konsumentów, pracownicy biura rzecznika oraz adwokat będą udzielać bezpłatnych porad prawnych z zakresu reklamacji towarów i usług.

Galeria Wisła poza typowymi dla takiego miejsca działaniami promocyjno-handlowymi często prowadzi akcje mające aspekt edukacyjno-społeczny. Stawia sobie za cel ścisłe współdziałanie ze społecznością lokalną, poruszanie tematów i zagadnień ważnych dla mieszkańców Płocka. Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach obiektu. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową centrum jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach.

Źródło: Galeria Wisła

Skomentuj

comments