Płock miastem-gospodarzem EURO 2016

Płock chce być miastem-gospodarzem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 roku, które odbędą się w Polsce.

  W sobotę oficjalnie rozpoczęliśmy kampanię promocyjną „Let’s meet in Płock Euro 2016” i walkę o przyznanie organizacji EURO 2016 dla Płocka.

– Naszą ideą jest pokazanie, że atmosfera i emocje na trybunach towarzyszące zmaganiom sportowym są jednymi z największych wartości, jakie zapadają w pamięci każdego fana, a naszym celem, aby Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 roku zagościły w najsilniejszym ośrodku piłki ręcznej w Polsce – w Płocku – mówi prezydent Andrzej Nowakowski.

Kilka tygodni temu środowisko płockiej piłki ręcznej spotkało się w Urzędzie Miasta Płocka. Wtedy narodził się pomysł kampanii promocyjnej pn. „Let’s meet in Płock Euro 2016” skierowanej do płocczan oraz wszystkich fanów piłki ręcznej w Polsce. Teraz podejmujemy kroki, których celem jest poprawa frekwencji na meczach Orlen Wisły Płock, a tym samym ukazanie potencjału miasta i jego mieszkańców w świetle organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2016 w Polsce.

– Nie będzie sukcesu, jeśli nie będzie pełnych hal, a to jest bardzo trudne zadanie do wykonania. Pokazanie podczas transmisji telewizyjnych pustych hal przynosi odwrotny skutek od zamierzonego. To byłaby antypromocja dyscypliny”- mówił Marcin Herra, wiceprezes ds. rozwoju w Związku Piłki Ręcznej w Polsce. – Płock to zadanie już wykonał. Z meczu na mecz widać, że miasto posiada coraz bardziej zaangażowanych kibiców i jest gotowe aby tak znacząca impreza sportowa zagościła w najsilniejszym ośrodku szczypiorniaka w Polsce – odpowiada prezydent Andrzej Nowakowski.

Dlatego zapraszamy wszystkich fanów i sympatyków piłki ręcznej w Płocku i całej Polsce do wspólnego kibicowania podczas meczów w hali Orlen Arena w Płocku. Każdy mecz: ligowy, europejski czy na poziomie reprezentacji narodowej jest wielkim przeżyciem i dostarcza niezapomnianych wrażeń.

Przed nami niespełna 3 lata, aby przekonać, że Płock i jego mieszkańcy są kluczem do sukcesu promocyjnego i organizacyjnego Euro 2016.

W ostatnim tylko roku płocczanie uczestniczyli w 32 meczach zorganizowanych w Orlen Arenie, w tym z udziałem reprezentacji narodowych i czołowych zawodników z całej Europy. Gorące wsparcie ze strony kibiców tylko potwierdza słowa, że w Płocku “są oni ósmym zawodnikiem drużyny”.

(http://www.youtube.com/watchfeature=player_embedded&v=ycIyiB6b-dQ )
Obejrzyj film EHF o Płocku i kibicach Wisły Płock – The greatest fan block in Europe.

Wiemy, że tak też będzie podczas meczów reprezentacji podczas Mistrzostw Europy w 2016 roku. Sprawdzianem, który płocka publiczność zdała celująco był mecz eliminacyjny do Mistrzostw Europy Dania 2014 między Polską i Holandią.

Początek kampanii promocyjnej zaplanowaliśmy na sobotę 16 lutego 2013 roku podczas meczu ORLEN Wisła Płock – Team Tvis Holstebro. Tego dnia zostanie zaprezentowane nowe obrandowanie hali i uruchomiona zostanie dedykowana strona internetowa i fanpage na Facebook’u. Ambasadorami kampanii, obok sympatyków piłki ręcznej, są zawodnicy Orlen Wisły Płock, którzy swoje mecze rozegrają w koszulkach z nowym logo.

Partnerami kampanii Miasta Płock „Let’s meet in Płock Euro 2016” są:
SPR Wisła Płock S.A.
Płockie Stowarzyszenie Sympatyków Piłki Ręcznej „Handball Fans Wisła Płock”
Centrum Widowiskowo-Sportowe „Orlen Arena”
telewizja Wisła TV
portal nafciarze.info

Źródło: Urząd Miasta Płocka 

Skomentuj

comments